Studenter - se her!

Gratis inngang med studentbevis

Som student har du GRATIS adgang til alle museene i MUST, og er hjertelig velkommen til å besøke Stavanger museum, Stavanger kunstmuseum, Iddis Norsk grafisk museum og Norsk hermetikkmuseum, Stavanger maritime museum, og de sesongåpne Utstein kloster, Ledaal, Breidablikk og Holmeegenes. Bare vis studentbevis i resepsjonen.

Inviter nye venner med på en spennende utstilling, eller slipp løs kreativiteten din på et av våre inspirerende verksteder. Trenger du et sted å jobbe med studier? Sett deg ned i en av våre koselige og rimelige museumscaféer. Utforsk spennende bøker og unike gaveartikler i butikkene våre. Eller, når du trenger en pause fra hverdagen, ta deg tid til å gå alene gjennom utstillingene - perfekt for å finne ro, ny kunnskap og inspirasjon.

MUST <3 studenter!

Velkommen!